Tästä on hyvä lähteä, täysin nollatilanteesta. Tarkoitus on lähinnä ruokavalion avulla pienentyä, lisäksi joka toinen päivä vähintään käydä sauvailemassa tai muuten lenkillä.
En aamulla käynyt vaa'alla joten se saa odottaa seuraavaan päivitykseen, samoin kuin kaikki muutkin mitat (koska ei ole pienintäkään hajua missä mittanauhani olisi, tuollaisella metallimitalla ei taitaisi tulla oikeita tuloksia..).
Tällä hetkellä fiilikset projektin tiimoilta on tosi hyvät, katsotaan miten on jatkossa :D